AJAX bog

Hejsa.

Jeg har efterhånden hørt så mange steder fra om hvor fantatisk AJAX
er, óg nu har jeg endelig en opgave hvor jeg kan komme til at bruge
det. Så spørgsmålet er hvilken bog skal jeg have fat i? Hvis der da
overhovedet er nogle gode bøger der dækker emnet, jeg har allerede
denne http://www.oreilly.com/catalog/jscript4/#top til javascripts, ås
er der andet bogværk jeg burde overveje?

MVH: Lasse Stig Thomsen