Re: [PROGRAMMERING] panden mod en mur ... gtkmm og kdevelop

Mandag den 1. maj 2006 11:41 skrev Morten Bo Nielsen:

> Det er nok den forkerte mailing liste at sige det på, men ms vc++ .net er
> et IDE som er ret godt. Det hele er ret godt integreret, men gearet mod MFC
> (som jeg ikke har noget godt at sige om). Mit primære arbejde pt. omhandler
> en MFC applikation, så det er ikke en mulighed at gå væk fra MSVC og det
> understøtter qt4 ikke.

På min arbejdsplads sidder der udviklere og udvikler med Qt4 under MSVC:
http://www.trolltech.com/products/qt/vs-integration.html

Desigeren integrerer endda i .net, som jeg har forstået det.

Snakker vi om det samme? (Jeg har ikke personlige erfaringer, da jeg kun
arbejder med Unix/Linux).

> Ikke hvis jeg skal overbevise en tvivlende chef, der ikke går ind for
> større ændringer - der er min private mening ikke så vigtig.

Det er jeg med på. Men, du kommer til at ægre dig gul og grøn over gtk (hvis
du er blot nogenlunde normal ;-)

> Den havde jeg godt overvejet. Min moral er flosset nok til at gøre det :-)
> Det kommer af sig selv at hvis jeg laver noget til hjemmebrug, så kommer
> jeg også til at blande sig i andet QT open source software, og så kommer
> trolltech til at få noget ud af det på den måde.

Helt enig.

Det handler om markedsandele. Qt er rigtigt godt, efter min mening.

Mads

Maybe you don't care about Microsoft's victims. When Microsoft starts
charging you for every time you turn your computer on, will you care then?
                                        - Melantha Bacchae on /.