panden mod en mur ... gtkmm og kdevelop

hej

Jeg har spildt meget tid her i weekenden, og det har været meget frusterende, men lad os være konstruktive i stedet.

Jeg vil gerne bruge gtkmm, da c++ er cool og den også virker og er nem at installe på windows under msvc++. Qt blev lagt i skuffen da windows delen kostede 1500€.

Jeg installerede kdevelop fra debian/testing og lavede et nyt gtk-- projekt. Det virkede også ret godt, jeg havde bare ikke været opmærksom på at der var stor forskel på gtk-- og gtkmm.

Det lykkedes mig ikke at konvertere projektet til gtkmm. ./configure tillod det ikke.

Er der nogen af jer som har et gtkmm ”new project template” til kdevelop eller ved hvordan automake/autoconf/etc virker så man selv kan lave dem?

./configure er nødvendig for at generere makefiler og dem har jeg ikke tænkt mig at lave i hånden.

Regards

Morten Bo Nielsen

Topsil Semiconductor Materials A/S

Linderupvej 4