Re: [PROGRAMMERING] [PHP, PERL]

Tirsdag den 14. marts 2006 07:56 skrev Atte André Jensen:

> Kan du kort forklare (hvis du altså ved det) hvorfor og hvordan joomla
> og mambo er relaterede? Hvad er forskellene og hvordan er de ens?

Se Kims indlæg - jeg kan tilføje at de folk der oversatte Mambo til dansk, nu
arbejder med Joomla (så vidt jeg kan vurdere). Da jeg vil have mine sider på
dansk, så har jeg valgt at skifte til Joomla.

Men, besøg den der side med alle dem der man kan teste og find een der passer
dig.

Mvh

Mads

There are many gods which Christians reject. I just believe in one less god
then they do. The reasons that you might give for your atheism toward the
Roman gods are likely the same reasons I would give for not believing in
Jesus.
                               - Dan Barker