Re: [PROGRAMMERING] [PHP, PERL]

Mandag den 13. marts 2006 11:09 skrev Christian Wix:
> Hej,
> Jeg skal have en hjemmeside op at stå, med debatforum og artikler. Det er
> set mange gange før. Er der noget som kender til en færdig perl/mysql
> eller php/mysql løsning på sådan et problem?

Der er _MANGE_

Du kan en LANG række af dem på http://www.opensourcecms.com/

Det er rigtigt rigtigt godt.

Jeg bruger iøvrigt selv joomla (men har hardware problemer pt, så min side
skal du ikke checke... )

Mads

I found the internet, but it was an air-conditioned nightmare.

             - http://c2.com/cgi/wiki?FinallyFoundTheInternet