Re: [PROGRAMMERING] [PHP] fejlhåndtering af fopen, flock og fwrite

Michael Rasmussen <sslug@sslug> writes:

> Og så lige en lille "fejl" - tror det er en bug i php?
> Du kan ikke anvende || til at fange fejl ved åbning af filer, da det

Hvor er det dejligt at arbejde med et C-agtigt sprog der gør op med så
mange C-idiomer uden at nævne det i manualen at det lige netop i
specielle tilfælde ikke virker.

Der er åbenbart en grund til at der ikke er fejlhåndtering med i
eksemplerne i manualen. Fjerner jeg al fejlhåndtering, så virker ting.

--
 Peter Makholm     |                                              What if:
 sslug@sslug |     IBM bought Xenix from Microsoft instead of buying