Hvilket værktøj til GUI udvikling?

Jeg har programmeret i mange år, men under DOS og Windoze. Jeg har kodet i C
og Pascal/Delphi. Nu skal jeg så til at kode under Linux, og derfor ville jeg
høre hvilke(t) værktøj(er) I vil foreslå til at udvikle GUI-programmer under
Linux/KDE på en FC4.

Jeg skal bruge et værktøj der helst ikke begrænser mine muligheder, men bare
hjælper mig med at få samlet selve GUI'en, og lader mig skrive den nødvendige
kode.

Jeg har prøvet at installere Kylix 3 (fordi jeg er fortrolig med Delphi under
Windoze) på min FC4 workstation, men det vil bare ikke fungere, så jeg må jo
prøve noget andet. Hvis der er nogen af jer der har gpde råd til hvordan man
får en Kylix 3 til at virke under FC4, så må I gerne sige til.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
When confronted by a difficult problem, you can solve it more easily by
reducing it to the question, "How would the Lone Ranger handle this?"