RE: [PROGRAMMERING] PHP: File upload og download

Lars Riisgaard Ribe [mailto:sslug@sslug

>Det lyder underligt - mit plejer at køre problemfrit. Det er ikke fordi
>du har prøvet med små tekstfiler og store rtf-filer?

Tak for hintet.

Der var flere små ting den størrelse som browseren tillader var sat for
lille, det næste var max size i php.ini, og så tilsidst max_allowed_packet i
Mysql. Der kan i nyere versioner 4.0> sætte den dynamisk!

/Klaus