Re: [PROGRAMMERING] [C++]heap allokering?

Peter Makholm wrote:

Som koder foretrækker jeg at ikke skulle bekymre mig om småting som
hukommelsesstyring. Det vil sige garbage collection eller en anden
smart måde at håndterer hukommelse på.

Men hvis man har skrappe krav til hukommelsesforbruget, real time-krav
eller man implementer runtime-understøttelse for noget af ovenstående
så giver det mening at holde tungen lige i munden og gøre det hele i
hånden.

OK. Når det eneste krav jeg har lige nu er at sørge for hukommelse kan allokeres og frigives dynamisk uden at systemet pludselig går i stå, så tror jeg, jeg holder mig til det jeg har nu - altås et par funktiner der kan virke som man ville forvente malloc() og free() gjorde.

Mange tak for hjælpen,

Hilsen Anders