Re: [PROGRAMMERING] [C++]heap allokering?

On Wed, 2004-08-11 at 19:19, Egon Andersen wrote:

> Umiddelbart vil jeg forvente at new er en allokering + initialisering
> (jeg har dog ikke meget kendskab til c++).

Korrekt men new og delete er blot dobbeltkonfekt i det de begge kalder
malloc/free. Jeg har aldrig haft noget problem med at bruge malloc/free,
jeg har prøvet at få en maskine til at løbe tør for hukommelse med noget
af mit programmel, men med diverse free's løber det ikke tør, så
Anderses postulat virker absurt hos mig.

Bo