Re: [PROGRAMMERING] [HTML/CSS] Hvordan gør man det rigtigt første gang?

On Thu, 29 Jul 2004 10:30:48 +0200, Hans Schou wrote:

> OK, tak, nu er jeg med.
>
> Spørgsmålet er så hvilket XML-sprog jeg skal vælge? Jeg har prøvet
> med "XHTML 1.1 Strict", men der kan jeg ikke lave omtalte trick med
> <ipaddr>.

Min erfaring siger mig, at det bedste resultat fås med server-side
formatering. Motivation:
1) Virker i alle browsere, der understøtter html.
2) Minimal overhead for klienterne.
3) Ensartet udseende er næsten en garanti, da HTML-standarden er
velkonsolideret hos browser-producenterne.

Du kan læse mere her:
http://www.gingerall.com/charlie/ga/xml/x_sabphp.xml?s=org

Jeg har vejledt nogen studerende, der lavede et CMS-system med anvendelse
af PHP, MySQL og Sablotron. Resultatet var enestående stabilt, og virkede
i alle browsere - selv lynx.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
Debian Hint #7: You can use the cron-apt package to do automatic nightly
downloads of updates for packages installed on your system.