Re: SV: [PROGRAMMERING] Rekursion i php

Jan Andersen wrote:
Ved ikke helt om jeg forstår hvad du mener men hvis det er selve
strukturen du omtaler så kan sønnerne jo også være fædre som jeg skrev i
en tidligere besvarelse.. Men det ser ud som om jeg har løst problemet
nu...

Hans havde såmænd bare beskrevet nogenlunde det samme, som jeg lavede kode til.

Med venlig hilsen

Ole