Re: [PROGRAMMERING] Uhm jeg havde faktisk afmeldt mig - - -

On fre, 2003-12-12 at 00:20, Amir Salihefendic wrote:
> Hmm, jeg havde faktisk afmeldt mig ud af Perl postlisten - - - og nu er
> jeg så kommet med igen :-|

Du var nok nærmere på cprog-listen også. Vi har overført
folk fra de lister til programmeringslisten.

Se detaljer om udmelding fra denne nye liste på
http://www.sslug.dk/udmeld

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
BSD konference kommer 5. og 6. marts 2004 i Symbion.