Re: [PROGRAMMERING] [PHP][HTML]

[snip]
Anyway, hvor er de sider du har lavet? Du udviser jo sådan en stor
viden omkring emnet at jeg VIRKELIG gerne vil se hvad geniet selv har
præsteret. Det er jo meget let at sige at andres sider er noget lort..
ikke? Jeg vil meget gerne se hvad du har lavet. Så kan jeg jo også
blære mig med hvad jeg har lavet - og så kan vi sammenligne, hvem har
lavet de bedste sider og hvem har tjent mest $$$? Endvidere kan vi
sammenligne hvor mange der besøger dine og hvor mange der besøger
mine?

Du lægger ud.

Eller har du ikke lavet noget der er værd at vise? Nogle avanceret
professionelle sider? øøh, eller hænger du bare her ude på postlisten
og prøver at virke klog? Det er da vel synd at sådan et geni ikke
bruger sin viden ordentligt.

prøv lige at hold diskussionen på et niveau som er lidt mere intelligent end børnehave niveau - "mit er bedre end dit, og min far tæsker din far" er altså ikke hvad vi har lyst til at se på en på lidten. I stedet kunne et svar på det oprindelige spørgsmål måske være på sin plads. [snip]

Tjah, jeg hader når folk kaster med sten, og de selv bor i et glashus. Og jeg gider ikke at mit arbejde skal blive hånt af en eller anden - - - som ikke har lavet noget selv. Og som selv kommer med et argument at jeg ikke har prøvet at lave noget avanceret - - -

Of course er der ingen som gider at læse alt dette, og jeg gider heller ikke skrive det, men på den anden side gider jeg heller ikke finde mig i det.

--
  Name: Amir Salihefendic
Internet ID: sslug@sslug