Re: [PROGRAMMERING] [PHP][HTML]

Pga. at han muligvis havde mere han ville skjule.
Endvidere er det vel bare en vane - lige pt. sætter jeg alt i layers. Jeg bruger heller aldrig tags til at formatere tekst, billeder, URL's eller andet med - - - alt det der kan formateres med CSS, well det bliver også formateret med CSS. Tabeller er jeg også ved at gå fra, da hjemmesider i layers er fremtiden.

Jeg har oplevet hvis man følger W3 standarder og bygger hjemmesider i layers - - - i stedet for i tabeller - - - tjah så får man ikke problemer med kompatibiliteten.

mvh // amir

--
  Name: Amir Salihefendic
Internet ID: sslug@sslug