Re: [PR] DRs mediepolitik - Pressemeddelelse som åbent brev

> Er der dokumentation for, at det er ulovligt?
Læs nedenstående links!

> Hvilke bivirkninger får det?
Måske jeg skal pinde det mere ud - hvis journalisterne ikke får pointen:
1. At DR ikke opfylder Public Service klausulet,
2. At DR ensidigt støtter sig til ét firma.
og DERMED resikerer at modsætte sig at nogle får hjælp ved
katastrofesituationer, at man uretfærdigt opkræver licens for folk som
ikke kan se det på deres computer, at DR støtter et monopol i stedet for
åbne standarder ... Prøv at læs PM.

> Medieforliget er endnu ikke trådt i kraft, og DR har meddelt, at de
> arbejder på at sørge for at have løsninger klar, når licensopkrævningen
> træder i kraft. I modsat fald kan de nemlig ikke opkræve licensen!
DR har lovet og lovet i mere end et år - tror du stadigvæk på dem?

> Synes ikke dette oplæg kan bruges til noget fornuftigt.
Kære Sten Jensen
Vi er sjældent enige om ret meget - Men prøv at læs den konkrete
pressemeddelelse og vær mere specifik i din kritik hvis du ønsker
indflydelse på indholdet.

> --
> Med venlig hilsen
> Steen Jensen
> * Registered Linux user #172489 on http://counter.li.org.*

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-08-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]