Re: [PR] DRM - Et problem for os alle?

I sslug.pr, skrev Carsten Svaneborg:

>  Mp3 vs. patenter?
>
>  Hvad med at foreslå at der udvikles og bruges et åbent patentfrit
>  format (ogg vorbis), og at mp3 til nød kan anvendes?
>
>  Life is complicated...

"et ikke DRM-beskyttet format, som mp3 eller Ogg/Vorbis"?

Bedre?

I denne problemstilling er vi ligeglade med om det er mp3 eller
Ogg/Vorbis de benytter..  det er vi ikke i en anden debat.

WMA/ACC vs. MP3 er et reelt valg idag.. det kan de gennemskue de
tekniske konsekvenser af.

Ogg/Vorbis, vil kræve at de først tager deres Google ned fra hylden og
observerer at Windows Media Player ikke understøtter det.. :-/

Det er også mod mine principper at tale pænt om mp3, men jeg føler jeg
bliver nødt til det for at få det rigtige budskab ud.

Jesper