Re: [PR] PM om M$ patent på virtuelle skriveborde

Torsdag den 26. februar 2004 12:34 skrev Thomas Alexander Frederiksen:

> 6. The method of claim 1, further comprising an act of displaying
> one or more quick switch buttons so that the user may select a
> quick switch button to switch to a full-size virtual desktop
> associated with the quick switch button.

Er det mig der er gal på den eller er dette ikke et rent look-and-feel
patent?

Her troede jeg i det mindste, at der var en vis koncensus om at
patentbarheden er begrænset her.

Hvad med et patent på at placere speederen i en bil ud for højre fod?
Det er et af den slags patenter der går ud over brugervenligheden - og
vil gøre det endnu vanskeligere at skifte operativsystem - eller bil?

Mvh