Re: [PR] EU-forslag vil legalisere patentpå e-handel

At 09:29 PM 2/24/02 +0100, you wrote:
Ole Tange wrote:

> On Sun, 24 Feb 2002, Ole Tange wrote:
>
> <PM>
>   <Titel>
>     EU-forslag vil legalisere patent på e-handel
>     EU-forslag om softwarepatentering
>     EU-forslag vil legalisere softwarepatentering
>   </Titel>
>   <Version>
>    1. Tange
>    2. Tange - ideer fra Anne
>    3. Tange - noget om BSA og EuroLinux
>   </Version>
>
> EU-kommissionen har d. 20-02-2002 udsendt et forslag om
> [...]

Hvis denne meddelelse er ved at være klar, synes jeg, vi skal få den
sendt af sted og henvise til den fra "nyheder" på SSLUG´s hjemmeside.

Jeg synes det er en kanongod pressemeddelelse - dog tror jeg det vil stå klarere hvis BSA-vinklen gemmes og kommer i den næste PM fra SSLUG, istedet for at alt krudtet fyrres af her i den første.

Hilsen,
Erik

Anne
--