Re: [PR] DR-rc2-henkogt-og-syltet

On man, 2001-09-17 at 12:00, Henrik Christian Grove wrote:

> Jeg kan ikke lide at det afsnit er blevet så kort. Kan det ikke flettes
> ind i det næste? Noget i stil med "Ovenstående ... fremtidsscenarie, men
> hvis man ...", så kommer der bare en meget lang sætning ud af det.
Hvad synes du så om:

Ovenstående fremtidsscenarie svarer til virkeligheden hvad
angår friheden til selv at vælge vebbrowser.
Hvis man besøger DR Online, websiden for Danmarks Radio,
med den norske browser "Opera" eller Open Source-browseren
"Konqueror" ...

Eller:

Hvad angår friheden til selv at vælge vebbrowser, svarer
ovenstående fremtidsscenarie til virkeligheden.
Hvis man besøger DR Online, websiden for Danmarks Radio,
med den norske browser "Opera" eller Open Source-browseren
"Konqueror" ...

evt:
s/hvad angår/med hensyn til/

Hmm, "friheden til selv at vælge vebbrowser" !
Det lyder som en titel på en bog ... :)

> Slet "fået".
Nu når vi er så godt i gang:
s/har fået sig/bruger/
Det giver:

eller man bruger en computer af mærket Apple.

> Ellers er det en meget rimelig beskæring.

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
                     ...ooO0Ooo...
              http://www.stoptorture.org