Re: [PR] Nedkortning af artikel

On tor, 2001-09-13 at 15:14, Anna Jonna Armannsdottir wrote:
> [...]
Jeg tænker på om vi kunne dele den op i stykker og behandle dem
enkeltvis. Salamimetoden. Så kunne de enkelte stykker deles ud til
dem der skal arbejde med dem. Så kunne vi samle det i morgen.

Til sidst kunne redaktøren (du ?) skrive artiklen sammen hvis
der er sammenhænge der er smuttet.

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
                     ...ooO0Ooo...
              http://www.stoptorture.org