Re: [PR] Redaktør for en dag på Aktuelt

On Wed, 14 Feb 2001, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Frank:

> Blandt de folk, der til daglig er meget aktive i SSLUG, er
> det helt sikkert rigtigt, men der er heldigvis også
> SSLUG-medlemmer der foretrækker at lave andet end at kode
> kerne fredag aften (overdrivelsen fremmer forhåbentlig
> forståelsen).
>
> Men som "tekniker" er jeg også mest bekymret for om vi kan
> samle nok gode tekstforfattere.

Så skal vi have folk som Claus og Jesper med - og
seriøst så skal vi da bruge sslug-announce til at
"hive" nogle af de folk ind som normalt ikke er med,
men har talenter vi ikke lige har set endnu ;-)

      ** backup email sslug@sslug **

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win" - Richard M Stallman

LinuxKonference i København: http://LinuxForum.dk/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]