Re: [PR] Redaktør for en dag på Aktuelt

Frank:

> Jeg tror vi fokuserer for meget på det tekniske, hvor
> avisen nok mere fokuserer på indholdet.

Blandt de folk, der til daglig er meget aktive i SSLUG, er
det helt sikkert rigtigt, men der er heldigvis også
SSLUG-medlemmer der foretrækker at lave andet end at kode
kerne fredag aften (overdrivelsen fremmer forhåbentlig
forståelsen).

Men som "tekniker" er jeg også mest bekymret for om vi kan
samle nok gode tekstforfattere.

Jacob
--
"I am an old man now, and when I die and go to Heaven there are two matters
 on which I hope enlightenment. One is quantum electro-dynamics and the

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]