Re: [PR] Redaktør for en dag på Aktuelt

On Wed, Feb 14, 2001 at 16:47:39 +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:
> Gitte:
>
> Der er to udfordringer i denne sag. Den ene er den

Tja, og kan vi overhovedet skaffe "frivillige" nok der er interesseret?
(der ligger sikkert en hel del arbejde bag)

Jeg tror vi fokuserer for meget på det tekniske, hvor avisen
nok mere fokuserer på indholdet.

--
Frank Damgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]