Sv: [PR] Gratis bog til salg 0.04

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Hans Schou <sslug@sslug>

>D. 25/2 udgiver forlaget IDG bogen "Linux - Friheden til at vælge" og
>den officielle udgivelse fejres hos Polyteknisk Boghandel ved DTU i
>Lyngby på onsdag i tidsrummet ##.## - ##.##.

Har vi fået tidspunkterne for arrangementet?

Det er vigtigt at denne pressemeddelelse kommer afsted i aften eller
tidligt på dagen i morgen.

Jeg har desværre ikke mulighed for at sende den i løbet af i morgen, da
jeg er til Server Forum 99, men jeg kan godt ringe til IDG eller andre og
høre, hvornår arrangementet løber af staben.

Ellers synes jeg at PM'en er færdig.

De herligste hilsner

Claus Sørensen         P L O M U S      Tlf:   44 66 24 16
Projektkoordinator    -------------     Fax:   44 66 25 16
Nøddelunden 110       professionelt     Email: sslug@sslug
DK-2765 Smørum            Linux         Web:   www.plomus.dk