Sv: [PR] Gratis bog til salg - 0.03

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Preben Kvist <sslug@sslug>

>Hvilket må siges at være sket nu, da bogen inkl. 2 cdrommer med Redhat
Linux
>5.2 , wordperfect 8.0, Netscape Communicator 4.5  og meget andet nyttigt
>software kan erhverves til den ringe sum af 69 kr. Det er nok et at de få
>steder, hvor man kan købe et komplet styresystem med en profesionel
>tekstbehandler og trykt manual for kun 69 kr..

"Friheden til at vælje" bliver kun udgivet med en CD-ROM. Du har taget
fejl af den og "Hurtig i gang med Red HAt Linux 5.2" fra forlaget Globe.

>Noget lignende ovenstående burde efter min mening tilføjes, da vi jo
gerne
>vil gøre reklame for IDG´s udgivelse. Hvis alle downloader bogen i stedet
>for at købe, så bliver der jo nok ikke udgivet en ny version af bogen
>senere.

Det gør alle heller ikke - det er ikke alle, som vil prøve Linux, som har
internetadgang, desuden er der andre initiativer i gang med udgivelse af
bogen i andre sammenhænge.

Alle kan jo udgive bogen - og ikke kun IDG.

Desuden er vi mere interesserede i at reklamere for at der udgives en bog
under Open Contents end at det er IDG's udgivelse.

De herligste hilsner

Claus Sorensen         P L O M U S      Tlf:   +45 44 66 24 16
Project Coordinator  ---------------    Fax:   +45 44 66 25 16
Noddelunden 110       professional      Email: sslug@sslug
DK-2765 Smorum            Linux         Web:   www.plomus.dk