Re: [PR] Kalle DallhEimer flytter til Sverige

On Thu, 18 Feb 1999, Michael Nordstrom wrote:

> en artikel om KDE m.m. Allvarligt talat så är inte Kalle
> Dalheimer så välkänd utanför Linux världen.

Inte jag heller, hade faktist ingen aning om vem han var innan han skrev
till mig. Men nu tycker jag att han är en rolig och mycket trevlig typ.
Vet inte om vi skall skicka ut ett pm om att han flyttar till sverige
dock.

> P.S. Hoppas att Kalle inte blir alltför besviken när han
> upptäcker hur mycket den -svenska modellen- har ändrats de
> senaste åren. :-)

Det hoppas jag också, men jag tror att det iaf inte är lika illa som på
sina ställen i Tyskland.

Martin

Martin Wahlén		Sound Foundation Inc.	    tel.    +46 (40) 454136
sslug@sslug  Ringv. 1
www.soundfound.com      236 35 Höllviken