Sv: [PR] Ver 1.1 Refund

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Hanne Munkholm <sslug@sslug>

>b. Windows Refund Day - SSLUG opgraderer Windows95 til Linux
>
>(At opgradere er uden r til sidst).

Jeg glemte, at "spise".

>Jeg går ind for c eller d. Jeg synes der skal stå 95 hvis det bliver b
>eller c, fordi det lyder for uspecifikt med bare Windows hvis der skal
>stå opgraderer.

Got you - der skulle vidst have stået "opgradere" ;v)))

De herligset pressehilsner

Claus Sørensen         P L O M U S      Tlf:   44 66 24 16
Projektkoordinator    -------------     Fax:   44 66 25 16
Nøddelunden 110       professionelt     Email: sslug@sslug
DK-2765 Smørum            Linux         Web:   www.plomus.dk