Kan ikke komme forbi loginskærm

Hejsa

Jeg har fået et problem med min Ubuntu 12.04.
Når jeg vækker skærmen, skal jeg altid taste mit password. Problemet er at skærmen nu blinker sort (som den altid gør inden mit skrivebord toner frem) med 3-4 liniers skrift (som jeg ikke kan nå at læse), og så ryger den tilbage på login-skærmen.
Hvis jeg genstarter computeren opstår det samme problem.
Jeg kan sagtens boote op med en live-cd og se alle mine partitioner.
Min system-partition er på 15GB og min home-partition er på 150GB. Der er ca. 3GB fri plads tilbage på min home-part.
Kan det være p.gr.a. pladsmangel, at den ikke vil gå ind på skrivebordet?
Jeg har prøvet at geninstallere Ubuntu, men samme problem er der stadig. Senest har jeg installeret Xubuntu men med samme resultat.
Håber der er nogle vågne natteravne, som kan hjælpe!?

Hilsen
Martin :-)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]