Re: [NOVICE] bruger på apache

Har fået en fejl retur, derfor prøver jeg at sende igen .....

Holder ferie, derfor lidt lang responstid fra min side :-)

On 19 Jul 2012 at 18:59, Frank Damgaard wrote:

> tja du kunne jo lægge dig selv ind i gruppen www-data
> og så huske at give group skriveadgang til
> relevante data-directory/filer
>
> store (flerbruger-) systemer gør det på en anden måde, for det er jo
> ikke så smart at åbne for alle i www-data gruppe kan skrive/læse i
> hinandens data-filer....

Præcist min tanke, det er derfor jeg spørger, hvodan "man" gør.
Måske der er en der vil fortælle om "den anden måde" ??
:-)

Jeg er ikke et "stort system", men har en lille håndfuld brugere som
ikke har noget med hinanden at gøre, og som ikke er del af min biks
:-)

De aller venligste hilsener
Danjel

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]