Re: [NOVICE] Kan ikke komme forbi loginskærm - LØST

Tror nok jeg har fået løst mit problem.
For et par dage siden gik min Samsung Galaxy tab 10.1 i total ged (hmmm...begynder der at tegne sig et billede her?), så jeg har i et par dage rodet med at få Android SDK med ADB og Fastboot til at virke. Det lykkedes idag, og sjovt nok var det så også idag at min Ubuntu begyndte at opføre sig mærkeligt.
Jeg var kommet til at tilføje en forkert linie i min /.profile fil.
Det er nu slettet, og alt ånder fred og ro...lige indtil jeg skal til at geninstallere Android SDK!!!

Martin :-)