dvale, hvil og xbindkeys?

hejsa

Jeg har en HP Pavilion tablet. På skærmen sidder der en knap, som jeg vha. xbindkeys-config har indstillet til at rotere mit skærmbillede, når den er i tablet mode. Knappen kunne i første omgang ikke "huske" sin funktion, men det fungerede fint efter jeg havde lavet en opstarts-session for xbindkeys. Jeg har også efter en masse besvær fået hvile/dvale til at fungere. Nu er problemet så at xbindkeys ikke "vågner" op efter et hvil.
Hvad kan jeg gøre for at få xbindkeys til at køre igen efter dvale/hvil
Jeg bruger Ubuntu 8.10 og hvile/dvale scriptet ser sådan her ud:

/etc/pm/sleep.d/25i8042

Code:

#!/bin/bash

case "$1" in
	hibernate|suspend)
		# Unbind the AT keyboard interface.
		if [ -f /sys/bus/platform/drivers/i8042/unbind ]; then
			echo -n "i8042" > /sys/bus/platform/drivers/i8042/unbind
		fi
		;;
	thaw|resume)
		# Rebind the AT keyboard interface.
		if [ -f /sys/bus/platform/drivers/i8042/bind ]; then
			echo -n "i8042" > /sys/bus/platform/drivers/i8042/bind
		fi
		;;
	*)
		;;
esac

exit $?

Hilsen
Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]