Re: [NOVICE] hvordan hente data ud af defekt pc?

Verner Kjærsgaard wrote:

> Nils Grøngaard skrev:

> Jeg har aldrig handlet med pixmania....men de har mig bekendt et rigtig
> dårligt rygte. Hvorfor drøner du ikke ned i den lokale it-shop og køber
> en box?

Jeg har, og har bestemt ikke været tilfreds.
USB-kasser til 2.5" diske findes i dag til både IDE og SATA, så tag
disken med ned i en butik, og køb dimsen der.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]