Re: [NOVICE] dvale, hvil og xbindkeys?

Martin Jochimsen wrote:

> Så jeg kan gøre hvodden?
> Kan du give et eksempel? Jeg ved ikke lige hvad du mener...!

Hvad er det, du har lavet i det du kalder en opstarts-session?
Du skal sætte den samme kommando ind i det afsnit herover, hvor jeg
startede min kommentar.
Men start med at sende det du kalder din opstarts-session.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]