Re: [NOVICE] hvordan hente data ud af defekt pc?

Nils Grøngaard skrev:
Hej!

Min et år gamle Zepto bærbare er gået i stykker, så den simpelthen ikke kan tændes. Jeg har backup af langt de fleste ting på den, men der er trods alt nogle data, jeg helst ville sikre, før jeg sender den til reparation. Hvor svært er det at hente data ud af harddisken? Er det noget, man kan betale sig fra uden at blive ruineret?

Mvh Nils

Hos Zitech købte jeg en tom harddisk-boks (2½" mener jeg) til usb forbindelse, pillede harddisken ud og satte den i, koblede den til en anden computer og kunne så operere frit. Prisen var omkring kr 100 for boksen.

--
Med venlig hilsen
Steen Jensen

INTET er umuligt for den, der ikke selv skal gøre det!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]