Re: [NOVICE] Afinstalering af salutis connect

Jim Oksvold skrev:

2008/12/29 Per Jessen <sslug@sslug>:
Hej

Jeg har opgraderet min ubuntu 8.04 til 8.10, bl. a. fordi support af mobil
bredbånd er integreret i 8.10. Det virker også ok. Jeg vil derefter gerne
afinstallerer salutis connect, som jeg brugte i 8.04. Men det skaber
problemer. Jeg afinstalerer med synaptic og får følgende fejlmeddelelse:
E: salutis-connect: underproces pre-removal script returnerede
afslutningsstatus 127

Hvad skal jeg gøre?

mvh Per

Men hvorfor må du avinstallere?
Kan du ikke bare la den være?

Mvh
Jim Oksvold

Nu er det for sent at fortryde. Jeg får også fejlmeddelsen når jeg installeret eller afinstalleret andre programmer.

Mvh Per

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]