Re: [NOVICE] hvordan hente data ud af defekt pc?

Nils Grøngaard skrev:

Hej!

Min et år gamle Zepto bærbare er gået i stykker, så den simpelthen ikke kan tændes. Jeg har backup af langt de fleste ting på den, men der er trods alt nogle data, jeg helst ville sikre, før jeg sender den til reparation. Hvor svært er det at hente data ud af harddisken? Er det noget, man kan betale sig fra uden at blive ruineret?

Mvh Nils

Tusind tak for svarene - det lyder rigtigt godt, at det skulle være overkommeligt at hente data ud, så jeg ikke må bøde for min lidt mangelfulde backuptagning :-)

Hos Zitech fandt jeg kun 3,5" bokse, men deres side er under ommøblering, så det kan jo være at de fører 2,5" også, det fremgår bare ikke. Men en hurtig søgning på nettet gav denne her til 140 kr. inkl. forsendelse som det billigste bud:

http://www.pixmania.com/dk/dk/1394039/art/advance/eksternt-lagringskabinet.html

- er det ikke det rigtige?!

Kan nogen af jer gennemskue, hvad jeg skal bruge af kabel til at forbinde den? Er det samme slags kabel, som man bruger til eksterne hdd? - Jeg har nemlig i forvejen en WD Elements ekstern 500 GB hdd.

Mvh Nils

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]