Re: [NOVICE] Ubuntu kurser?

Hvis det må koste noget har fx.

liga.dk og casalogic.dk

professionelle certificeringskurser.

Med min beskedne erfaring indenfor Unix/Linux verdenen kan vinde meget ved
at

1. læse nogle af de rigtigt mange Linux bøger der findes og afprøve de mest
almindelige
    Linux kommandoer. Basis kommandoer er de samme uanset hvilket Linux
distribution
    du vælger.

2. Derefter kan man starte på et certificeringskurser som er server
orienteret.

Jeg selv har fået indarbejdet rutinerne ved at læse meget, afprøve tingene,
søge
på Internettet, når der opstår problemer.

Certificeringskurserne hos liga.dk og casalogic.dk er server orienteret, men
kan også anvendes
på desktoppen som følge af den struktur Linux er opbygget på.

www.sslug.dk har gratis linux bøger.

vh

Poul

Den 10. feb. 2009 21.56 skrev Brian Durant <sslug@sslug>:

> Mit problem er, at min viden ikke er systematisk, men tilegnet hist og
> pist. Derfor efterlyser jeg både noget, der ligner et alternativt PC
> kørekort såvel som noget, der nærmer sig en professionel
> certification.
>
> Mvh,
>
> Brian

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]