Re: [NOVICE] netbank under Ubuntu 8.10

SCJ wrote:
> Jeg bruger ikke selv netbank, men kunne godt tænke mig, at en eller anden
> kunne "skære ind til benet" og "pin-pointe", hvorfor det ikke virker.
>
> Ikke noget "langhåret volapyk" bare en simpel forklaring, som eventuelt
> kan overbringes til div. banker.

Mig bekendt så virker alle danske netbanker uden videre med Firefox hvis man
har en korrekt installation af Sun Java+browser-plugin.

Der kan være mindre issues med at få de rette felter i fokus og den slags -
eller hvis man nørder med 64-bit, eller mindre udbredte browsere som Opera
eller Konqueror eller forsøger sig med helt frie Java-implemententationer
eller lign.

Undtagelsen er så lige Danske Bank, men det er ikke muligt at "skære ind til
benet" og forklare dem noget, for problemerne kommer og går løbende i takt
med at de åbenbart foretager alle mulige ændringer i deres ende uden at gøre
sig den ulejlighed lige at teste med en GNU/Linux-boks.

Skulle man gøre noget, skulle man måske overbringe en bærbar med GNU/Linux
og en up-to-date Firefox og Sun Java - og bede dem om fremover at bruge
nogle minutter på at teste deres ændringer på den.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]