Re: [NOVICE] nye programer vises ikke

hans henrik buur wrote:
> hej programmet det er kde. de installeret programmer er wine, avg antiviru
> (som jer godt ved jeg ikke behøver), og hvad der nu dukkert på da jeg
> søgte på antivirus i pakke filer.
> ? hvorfor er der ikke i min oversigt noget der heder nyeprogrammer og hvad
> kan jeg gøre ved det.

Har du læst de tidligere svar?

Kommandolinieprogrammer kommer ikke i menuen, da det ville være fhv.
meningsløst at starte et kommandolinieprogram fra en grafisk menu. Wine er
et kommandolinieprogram, det er AVG muligvis også - jeg har ikke tænkt mig
at prøve det for at finde ud af det.

Du kan starte programmerne med en kommando, og det er blevet udførligt
beskrevet tidligere i tråden hvordan du finder den kommando, i de sjældne
tilfælde hvor kommandoen ikke bare er programmets navn eller noget der
ligner det og er hurtigt fundet med "tab-completion".