Re: [NOVICE] nye programer vises ikke

hans henrik buur wrote:

SKIP

hej programmet det er kde. de installeret programmer er wine, avg antiviru (som jer godt ved jeg ikke behøver), og hvad der nu dukkert på da jeg søgte på antivirus i pakke filer.
? hvorfor er der ikke i min oversigt noget der heder nyeprogrammer og hvad kan jeg gøre ved det.

Oversigt over nye programmer?, det er der vist ingen distro der har.
I SUSE's package manager, YAST, kan du se hvilke pakker der er installeret, og for hver enkelt pakke hvilke filer (programmer) den indholder.
Hvis du vil have et program i KDE-menuen kan det tilføjes menuen med Menu Editor.
Menu Editor åbnes med højre klik på menu-knappen til venstre i panelet.
Der er dog en mulighed for at programmerne ved installation af en ny programpakke 'automatisk' tilføjes menuen.

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug