Re: [NOVICE] nye programer vises ikke

Jørgen Heesche skrev:

Martin Schlander wrote:

SKIP

For at finde ud af hvilken kommando der starter et program kør: rpm -ql <pakkenavn> og kig efter */bin/<et-eller-andet>

Et lille tip der letter søgningen: brug grep.
Sådan: rpm -ql <pakkenavn> | grep bin
Evt.: rpm -ql <pakkenavn> | grep bin | less
hvis der er rigtig mange resultater.

hej programmet det er kde. de installeret programmer er wine, avg antiviru (som jer godt ved jeg ikke behøver), og hvad der nu dukkert på da jeg søgte på antivirus i pakke filer.
? hvorfor er der ikke i min oversigt noget der heder nyeprogrammer og hvad kan jeg gøre ved det.