Re: [NOVICE] Hvordan starter jeg i text-mode?

On Monday 16 July 2007, Frank Damgaard wrote:
> eller blot slette filen:
>    rm /etc/rc2.d/S13gdm
> den kan oprettes igen med
>    ln -s /etc/init.d/gdm /etc/rc2.d/S13gdm
>
> Da den findes i runlevel 3, kan man også blot skifte til
> runlevel 3 for fremover at starte gdm.

Nu er jeg ret sikker på at jeg valgte kdm, da jeg installerede kubuntu. Men
jeg har nu også både en S13gdm og en S99kdm i /etc/rc2.d. Skal de så begge
slettes? Eller kun S99kdm? Eller hvad?

Jeg ved godt at jeg bare kan teste det, men jeg har det ene ben ude af døren
på vej til arbejde. Så det skal alligevel vente til i aften, og så kunne jeg
lige så godt stille spørgsmålet og se om der er kommet svar inden jeg
prøver. :-)

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
Faith:  not _wanting_ to know what is true.