Re: [NOVICE] login problem

Steen Jensen skrev:

hans henrik buur skrev:
ja jeg har vist nok installeret en driver til ati fra producenten hp, men det er et stykker tid siden.

Martin Schlander skrev:

hans henrik buur wrote:
jeg har en fs amilo med doble boot. mit grafik kort er ati mobility radeon
x700. hvordan leder man efter årsag på en pc der ikke vil åbne sit
styresystem.

Vær venlig ikke at top-poste (skrive svarene over det du svarer på).

Hej Hans Henrik,

Martin bad dig pænt om ikke at topposte, men at skrive nedenunder det, du spørger om. Det letter altså ekspeditionen/hjælpen, når du følger reglerne, så skriv venligst nedenunder.

det skal jeg nok man skal jo lige lære det.
hvad gørjeg ved mit problem er der noget jag kan gøre og har jeg fået forklaret mig godt nok ?.