Re: [NOVICE] Hvordan brænder jeg en Ubuntu-boot-CD fra Windows?

Den Sat, 14 Jul 2007 19:44:58 +0200
skrev Claus <sslug@sslug> :

> Hej alle.
>
> Hvordan brænder jeg en Ubuntu-boot-CD fra Windows?
> Mine downloadede Ubuntu-filer (.iso) ligger på en Windows-PC (Vista).
> Når jeg brænder dem over på en cd bliver det ikke til en bootable, men
> blot en fil med et iso-image.
>
> HJÆLP...

Hej :-) - Du skal nok nævne navnet på det windows-brænderprg. du vil bruge.

Der er mange her, som også kører og har kørt windows. De vil sikkert kunne hjælpe,
selvom der nok er "tyndet ud" i rækkerne pga ferie.

Ellers prøv et Win-forum.

Jeg kan ikke hjælpe - Jeg er dum udi windows.

Stig C.