Re: [NOVICE] Hvordan brænder jeg en Ubuntu-boot-CD fra Windows?

Claus wrote:
> ENTEN gør jeg noget forkert (SANDSYNLIGT)
> ELLER også er det ikke muligt i Windows at brænde et image på denne måde.

Der findes adskillige forskellige brænderprogrammer til Microsoft Windows -
og det er naturligvis muligt at brænde som ISO/Image på MS Windows. Hvordan
tror du at folk distribuerer uautoriserede kopier af MS Windows, MS Office
spil og andet?

Hvilket brænderprogram bruger du? Eller har Vista et indbygget? (det ville
være lidt grinagtigt hvis det havde og der ikke var mulighed for at brænde
ISO'er).

Prøv evt. om dette gratis brænderprogram kan køre på Vista.
http://www.cdburnerxp.se/

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk