Re: [NOVICE] Hvordan brænder jeg en Ubunt u-boot-CD fra Windows?

Gert Holtoft wrote:
Lørdag 14 juli 2007 19:44 skrev Claus:

Hej alle.

Hvordan brænder jeg en Ubuntu-boot-CD fra Windows?
Mine downloadede Ubuntu-filer (.iso) ligger på en Windows-PC (Vista).
Når jeg brænder dem over på en cd bliver det ikke til en bootable,
men blot en fil med et iso-image.

HJÆLP...

Du skal brænde filen som et image/billede eller hvad Tante Vista kalder det, og ikke som data

mvh/gert

Hej igen.

Har brugt et par cd'er og et par dvd'er af forskelligt mærke, men det virker stadig ikke.

ENTEN gør jeg noget forkert (SANDSYNLIGT)
ELLER også er det ikke muligt i Windows at brænde et image på denne måde.

Claus