Re: [NOVICE] login problem

hans henrik buur skrev:
hej jeg er ny linux suse 10.2 bruger og har fået et problem under opstart standser opstarten med at spørge efter et logind e1pt bruger navn ? hvad er det for et bruger navn, hvis jeg skriver et bruger navn spørg den efter et kodeord men den vil ikke accepterer de bruger navne og log koder jeg har. det ser ud til at problemet er opstået efter at jeg har køre nogen tilægs programmer avg og wine der var under installeringen en del filer der blev skippedet. er der noget jeg kan gøre ?.

Der kommer muligvis nogle svar her, men ellers prøv at kigge på

http://www.suseforum.dk/

--
Med venlig hilsen
Steen Jensen