Re: [NOVICE] Skift mellem KDE og Gnome

Den 13/07/07 skrev Niels Jensen <sslug@sslug>:

Den 13/07/07 skrev Jens Bang <sslug@sslug>: > > On Thursday 12 July 2007, Jørgen Heesche wrote: > > Jens Bang wrote: > > > Hvordan skifter man mellem KDE og Gnome på en Ubuntu 7.04? > > > > Svaret findes på Ubuntuforums: > > http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=329265 > > Hmm, tja. Jeg har installeret pakken. Skal jeg så bare reboote? > > -- > > |\ _,,,---,,_ Greetings, Jens > ZZZzz /,`.-'`' -. ;-;;,_ > |,4- ) )-,_. ,\ ( `'-' sslug@sslug > '---''(_/--' `-'\_) >

Det vil jeg tro, at du skal. I det mindste skal X-genstartes. I openSUSE,
som jeg overvejende bruger på desktop systemer, vælger man mellem Gnome og
KDE på den grafiske login brugergrænseflade.
--
Med venlig hilsen Niels Jensen

Jeg glemte, at fortælle, at ved brug af openSUSE eller SLED, så skal man
selvfølgelig ved installationen vælge at installere både KDE og Gnome.
--
Med venlig hilsen Niels Jensen
Living Safely in Slangerup - Northwest of Copenhagen