Re: [NOVICE] Skift mellem KDE og Gnome

Den 13/07/07 skrev Jens Bang <sslug@sslug>:

On Thursday 12 July 2007, Jørgen Heesche wrote: > Jens Bang wrote: > > Hvordan skifter man mellem KDE og Gnome på en Ubuntu 7.04? > > Svaret findes på Ubuntuforums: > http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=329265

Hmm, tja. Jeg har installeret pakken. Skal jeg så bare reboote?

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug

Det vil jeg tro, at du skal. I det mindste skal X-genstartes. I openSUSE, som jeg overvejende bruger på desktop systemer, vælger man mellem Gnome og KDE på den grafiske login brugergrænseflade. -- Med venlig hilsen Niels Jensen Living Safely in Slangerup - Northwest of Copenhagen